Bocassy tonik - kratek opis in mnenje - short review

Dolgo časa sem se branila tonika, ker sem asociirala tonike z alkoholnimi, smrdljivimi tekočinami, ki pečejo in zategujejo kožo. No, izkaže se, da niso vsi takšni. Potem ko sem prebrala recenzijo Gabi Nedič (neverjetna zakladnica znanja in informacij - toplo priporočam branje na tej povezavi. ), sem se odločila da poskusim Bocassyjev tonik.

Ponovno, vsaka koža je tako edinstvena kot oseba, ki jo nosi. Rešitve, ki delujejo zame ne bodo delovale pri vseh, ampak če imaš občutljivo kožo - mogoče ti pride ta prispevek prav.

Najprej nekaj osnovnih informacij:

- Bocassy Clean&Tone tonic, 200ml / cca. 6 EUR (taka je bila cena ob nakupi v DM-u)
Sestavine / ingredients: aqua, glycerin, calendula officinalis extract, aloe barbadensis leaf extract, camelia sinesis leaf extract, phenoxyethanol, caprylyl glyol, chlorphenesin, sodium benzoate

Tonik nima nekega očitnega vonja, je svetlo rjave barve, ampak ne pušča madežev na koži. Embalaža je zelo preprosta, iz bele neprozorne plastike. Normalno sem tonik nanesla na bombažno vatko in potem na obraz. Na moje veliko zadovoljstvo sem našla stekleničko s pršilko na potisk - prenesla sem nekaj tonika not in potem sem se lahko kar pošpricala po obrazu. Absolutno mi je ta način aplikacije najbolj všeč, sploh za poletje, je prav prijetno osvežujoče.

Ko sem imela grozovit izbruh rozaceje (slike in prispevek si lahko pogledaš na tej povezavi), me je tonik dejansko pekel. Po drugem tednu sem ga vključila nazaj v nego in je dejansko prav prijeten korak v rutini. Rahlo vlaži, in se mi zdi da bi bil zelo primeren za večino tipov kože, razen mogoče izredno suhih in dehidriranih kož (v tem primeru bi ti raje priporočala od Caudalie grozdno vodo).  Izdelek je dostopen v DM franšizah po Sloveniji.
 





Comments