Skriti zakladi, prijazni do denarnice ( IN enostavno dosegljivi )

Ok, bom iskrena. Ko gledam popularnejše blogerje in vlogerje, me velikokrat stisne pri srcu. En sam izdelek iz njihove vsakodnevne rutine, pomeni zame planirano investicijo.

In moja težavna, občutljiva koža nima tendence se razumeti s cenejšo kozmetiko. Alkohol, mineralno olje, silikoni, parfumi, ipd. brez izjeme izzovejo rdečo, pekočo kožo, polno izboklinic, mozoljčkov in dermatitisa. Zato je razumljivo, da sem še posebno navdušena nad kozmetiko, ki je prijazna do moje denarnice, moje kože in DELUJE.

Ta seznam vključuje izdelke, ki so namenjeni negi občutljivi, reaktivni koži, ki je nagnjena k aknam, rozaceji in dermatitisu. Stara sem (trenutno) 28 let, bila sem kadilka zelo dolgo časa in imam tudi že kako gubico. To je delovalo zame, ne morem dati 100% zagotovila za druge, ker nisem zdravnik. Če imaš take težave je vsekakor zelo smiselna konzultacija z dermatologom. Meni je še danes žal, da sem toliko časa odlašala s pregledom.

Učinkovito vlaži, naredi mehko kožo in ima prijeten, nevsiljiv vonj. Ni nobenega WOW efekta, naredi pa točno tisto kar obljublja na embalaži. Tudi kot podlaga za makeup je OK, če imaš gor puder za par uric (in bolj suho kožo). Ni zares kozmetično elegantna stvar, ampak DELUJE.

Sestavine:
Aqua, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Cetearyl Ethylhexanoate, Glyceryl Stearate Citrate, Cassia Angustifolia Seed Polysaccharide, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Cetyl Alcohol, Triisononanoin, Dimethicone, Xanthan Gum, Hydroxyethylcellulose, Parfum, Potassium Sorbate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Sulfite, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin


Tole je bolj primerno za zimske čase, ali pa za zares suhe in dehidrirane kože. Jaz jo uporabljam ko imam izsušeno kožo, ker po teli se svetiš tako, kot da so te spolirali. Je bogata, ne mastna in zame se je super obnesla ko sem imela izbruh suhega, srbečega, luskastega dermatitisa. Ogabno, vem. Zame ne deluje kot podlaga pod makeup. Ampak kot zaščita za zimske sprehode na prostem je pa super.

Sestavine:
Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Sorbitan Isostearate, Hydrogenated Castor Oil, Ceresin, Cera Alba, Glycerin, Isopropyl Palmitate, Isohexadecane, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Triticum Vulgare Germ Oil, Polyglyceryl-2 Dipolyhydroxystearate, Zinc Stearate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Glycine, Fructose, Urea, Niacinamide, Inositol, Rosmarinus Officinalis Extract, Brassica Campestris Seed Oil, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Magnesium Sulfate, Parfum, Lactic Acid, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Sulfite, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin


Resnici na ljubo, tole je olje, ne serum. Nič ni suho olje, kot piše na flaški. Sama embalaža nujno potrebuje re-design. Flaškica je na koncu imela svoj krožniček, ker je rada puščala mastne fleke po moji polički. Tale serum mi je zelo pomagal, ko sem imela najhujši izbruh rozaceje. Iz kozmetičnega vidika, se je tudi serum kar dobro odrezal. Ampak ponovno, če hočeš matiran obraz in dolgoobstojen puder, mirno izpusti. Tole je za tiste dneve, ko ne greš iz hiše, ker ti obraz gori in rabiš pomoč.

Sestavine:
Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclopentasiloxane, Isopropyl Myristate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Tocopheryl Acetate, Triticum Vulgare Germ Oil, BHT, Citrus Medica Limonum Oil, Cupressus Sempervirens Oil, Pelargonium Graveolens Oil, Lavandula Angustifolia Oil, Juniperus Communis Oil, Bisabolol, Coumarin, Geraniol, D-Limonene, Linalool, Citral, Citronellol

Ok, naj predhodno povem. Preizkusila sem ogromno The Ordinary izdelkov, tu bom vključila samo tiste, ki sem jih porabila do konca in so mi dejansko pomagali. Niacinamid in cink sta mi občutno pomagala pri zmanjšanju teksture in ublažili mozoljčke. Nebi mogla bolj priporočat tega izdelka vsem puncam, ki imajo težave z mastno kožo z mozoljčki. Mi pa gre na živce, da NONSTOP ni na zalogi.

Sestavine: Aqua (Water), Niacinamide, Pentylene Glycol, Zinc PCA, Tamarindus Indica Seed Gum, Xanthan Gum, Isoceteth-20, Ethoxydiglycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

Od vseh "anti age" izdelkov, ki jih ponujajo, je ta edini imel zame kakršenkoli efekt. Drobne gubice okoli oči so se ublažile, in tudi zmehčal je gubice, ki so se mi začele pojavljati na čelu. Končujem že svojo drugo flaško. Mislim da to pove vse.

Sestavine: Aqua (Water), Glycerin, Butylene Glycol, Palmitoyl Tripeptide-1, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Palmitoyl Tripeptide-38, Sodium Hyaluronate, Hydroxypropyl Cyclodextrin, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Polyacrylate Crosspolymer-6, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Carbomer, Polysorbate 20, Ethoxydiglycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.

Tudi tole sem porabila do konca in že čakam novo rundo. Ni nobenega pekočega občutka, ne zateguje, in ko se zvečer namažem, se zjutraj zbudim z lepo, gladko kožo. Tudi opazno je pomagalo pri hiperpigmentaciji, obledelo mi je tudi ogromno pegic.

Sestavine:Aqua (Water), Isodecyl Neopentanoate, Dimethicone, Azelaic Acid, Dimethicone/Bis-Isobutyl PPG-20 Crosspolymer, Dimethyl Isosorbide, Hydroxyethyl Acryalte/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polysilicone-11, Isohexadecane, Tocopherol, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Isoceteth-20, Polysorbate 60, Triethanolamine, Ethoxydiglycol, Phenoxyethanol, Chlorphenesin.


Nima vonja, se zelo malo peni in ne izsušuje kože. Zelo dolgočasen izdelek. Ampak dobiti učinkovito čistilo, ki ne draži kože je veliko večji izziv kot se zdi. Uporabljam ga vsak dan.

Sestavine: aqua, coco-betaine, lauryl glucoside, lactic acid, lysine hcl, polyquaternium-10, chamomilla recutita flower extract, zinc oxide, peg-10 olive glycerides, caprylyl glycol, cetearyl isononanoate, ceteareth-20, glyceryl stearate, glycerin cetearate-12, cetyl palmitat, polyacrylate-1 crosspolymer


Če sem namazana z veliko makeupa in sončne kreme, potem je to prvi korak v moji rutini čiščenja obraza. Diši zelo lepo, se zna malo zamastiti embalaža. Olje dam kar na suho kožo, vmes si pe naredim masažo obraza in grem kar direkt čez oči. Odlično raztopi ostanke makeupa, ki ga ni v celoti pobrala stran micelarna vodica. Manjše opozorilo: če ti parfumirane zadeve ne odgovarjajo lahko preskočiš. Jaz tudi preskočim to olje, če imam ekstra razdraženo kožo.

Sestavine: coco-caprylate,C12-15 alkyl benzoate, peg-20 glyceryl triisostearate, prunus amygdalus dulcis (almond) oil, olea europea ((olive) fruit oil, ricinus communis seed oil, tocopheryl acetate, mimosa tenuiflora extract, fragrance (green tea), hexyl cinamal.


Kot prvo: nevem koga to matira, ker mene sigurno ni. Za obraz je OK, in zaščitna krema je nujna za vsako kožo. Nisem še najšla take, ki bi se obnesla pod pudrom. Je pa tale ugodna, ne smrdi in nisem polna mozoljev naslednji dan. Nekaj je. :)
UPDATE: sedaj imam veliko raje Clinique Mineral Sunscreen losjon. Več si lahko prebereš na tej povezavi.

Sestavine: water (aqua). c12-15 alkyl benzoate. methylene bis-benzotriazolyl tetramethyblutylphenol [nano]. ceteryl isononanoate. diisopropyl adipate. isodecyl. neopentanote. bis-ethylhexyloxyphenol methoxyphenyl triazine. diethylhexyl butamido triazone. aluminum starch octenylsuccinate. butyl methoxydibenzoylmethane. potassium cetyl phosphate. decyl glucoside. c10-18 triglycerides. acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer. avena sativa (oat)** sprout oil. benzoic acid. ciprylyl glycol. disodium edta. fragrance (parfum). glutamic acid. glyceryl behenate. glyceryl dibehenate. propylene glycol silica. sodium hydroxide. tocopheryl acetate. tribehenin. xanthan gum.



Hvala za branje, upam, da je bilo karkoli od tega v pomoč :)